باغ ویلا مدرن

معذفی شرایط خرید باغ ویلا

باغ ویلا مدرن

معذفی شرایط خرید باغ ویلا

ویلا در تهراندشت

سلام دوستان امروز قرار درباره ویلا در تهراندشت صحبت کنیم. منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و بسیار سرسبز برای داشتن و حتی ساختن یک باغ ویلا لاکچری و زیبا.

 

 

بسیاری از افراد به دنبال مکانی مناسب برای خرید باغ ویلا هستند و مناطق مختلفی برای این موضوع به آن ها پیشنهاد میشود. قطعا شکی در این نیست ایران زیبا مناطق زیبایی برای خرید زمین دارد از شمال کشور گرفته تا مناطق سرسبز اطراف شهرها همانند شهریار، محمدشهر، کردان و تهراندشت.


خب در این مقاله قصد داریم در مورد تهراندشت نگین همیشه سرسبز استان البرز صحبت کنیم. 

البته در پست های بعدی در مورد مناطق سرسبز دیگر مثل کردان و شهریار و... صحبت خواهیم کرد.

خب بریم به سراغ این تهراندشت.


تهراندشت کجاست؟

تهراندشت در 70 کیلومتری استان تهران قرار دارد که دسترسی راحت از طریق اتوبان به این منطقه برای افرادی که در تهران زندگی میکنند را دارد. بعد از خروج از تهران چیزی در حدود 1 ساعت رانندگی شما را به تهراندشت خواهد رساند.

بعد از گذر از پل کردان نرسیده به کارخانه ماموت ورودی گلسار از اتوبان خارج میشود و بعد از گلسار به تهراندشت می‌رسید.


تهراندشت دقیقا کجاست؟

خب این سوالی است که بسیاری از بازدید کنندگان از این منطقه میپرسند. 

+ ما وارد تهراندشت شدیم اما فقط یک خیابان بود و بعد به روستاهای سرخاب و سعید آباد رسیدیم پس تهراندشت کجاست؟

جواب ما است است. تهراندشت فقط نام یک خیابان است و این منطقه به این نام معروف شده است و بسیاری از تهرانیان و دوستان ساکن کرج کل این منطقه را به نام تهراندشت میشناسند.


روستاهای تهراندشت

تهراندشت از روستاهای نسبتا زیاد و سر سبزی تشکیل شده است. بعد از ورود به منطقه تهراندشت شما به دو راهی روستاها میرسید. در ابتدا سمت راست شما روستای سعید آباد و سمت چپ روستای سرخاب قرار دارد.

این دو روستا نگین منطقه تهراندشت هستند و میتوان گفت تاپ لوکیشن این منطقه این دو روستا هستند. این دو روستا درختان مثمر و بلندی دارند که باعث شده طبیعت این منطقه همیشه سرسبز باشد. بعد از روستای سعید آباد به روستاهای اسماعیل آباد و احمد آباد و نمکلان و آران میتوانیم برویم. 

روستاهای ذکر شده همه جز روستاهای زیبای این مناطق هستند  اما سرسبزی سرخاب و سعید آباد مثال نزدنی است.



دلیل سرسبزی تهراندشت چیست؟

از تهراندشت همیشه به عنوان یک منطقه سرسبز یاد میشود. دلیل این سرسبزی چیست؟ منطقه تهراندشت به دلیل کوهپایه ای بودن و داشتن املاح طبیعی در خاک منطقه همیشه سرسبز بوده و هست. 

خاک بسیار عالی و آب در سطح بالا باعث شده تا باغات و مزارع کشاورزی پر رونقی در این منطقه باشد و بسیاری از کشاورزان همیشه محصولات خوبی از این منطقه به عمل می آورند. 

همیشه تهراندشت یکی از مناطق تامین کننده میوه برای تهران و کرج بوده و است.


امنیت تهراندشت

تهراندشت به دلیل بومی بودن مردمان همیشه از امنیت قابل قبولی برخوردار است به علاوه که اکثر ویلاهای منطقه در شهرک ساخته میشوند و همه شهرک‌ها نگهبانی 24 ساعته دارند و میتوان گفت امنیت در این منطقه تا حد بسیار زیادی تامین شده است.


ویلا در تهراندشت

تهراندشت به دلیل سرسبزی تبدیل به قطب ساخت ویلا و باغ ویلا تبدیل شده است. در روستاهای سرخاب و سعیدآباد بسیاری از ویلا سازان اقدام به ساخت باغ ویلا های لاکچری کردند و همین امر باعث شد تا بسیاری از سرمایه گذاران در این منطقه پا به عرصه ساخت ویلا بگذارند. داشتن ویلا در تهراندشت همینک به عنوان یک سرمایه گذاری یاد می‌شود. 

شما با خرید باغ ویلا در تهراندشت میتوانید علاوه بر لذت بردن از داشتن یک باغ ویلا با استخر پول خود را سرمایه گذاری کنید چرا که این منطقه رشد خوبی در ارزش زمین ها داشته و دارد.


املاک تهراندشت

تهراندشت بعد از شهرت و معروفیتی که پیش آمد تبدیل به یک قطب برای خرید و فروش زمین شد. بسیاری از سرمایه گذاران وارد این منطقه شدند و شروع به ساخت باغ ویلا کردند. از این رو بسیاری از افراد شروع به تاسیس املاک در تهراندشت کردند. این نکته خوبی بود. شما میتوانید با مراجعه به این املاک ها به راحتی یک انتخاب خوب برای خرید زمین برای ساخت باغ ویلا و یا یک باغ ویلا مدرن و لاکچری داشته باشید.


امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و نهایت استفاده را کرده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد